FacebookTwitterPinterest
Spider FAQ
  • Veelgestelde vragen.
  • 1. Ik bestel bij Duraroos, wie is dit?

    Duraroos B.V.

    Is onderdeel van en ook de verwerking van de orders,

    bestellingen en de afhandeling van vragen is in handen van:

     

    Boomkwekerij Piet Hanekamp BV

    Kooiweg 2

    8371TG Scheerwolde

    Overijssel Nederland

    0(031)521371000

    0(031)521371400

    www.piet-hanekamp.nl

    info@piethanekamp.nl

  • 2. Als ik een roos bestel, wat krijg ik dan?

    Omdat de roos in rusttoestand het beste kan worden

    verzonden en het minst schade tijdens verzending oploopt

    worden de rozen als kale wortel planten geleverd  in de periode

    dat de plant in rust is (herfst/winter/vroeg voorjaar).

  • 3. Ik bestel, hoe gaat het dan verder?

    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging van uw bestelling op het opgegeven e-mail adres. tijdens het bestelproces, kunt u een eigen gebruikersaccount aanmaken, hiermee kunt u gemakkelijk uw bestelling volgen, uw factuur en bestelgeschiedenis bekijken.

  • 4. Hoe kan ik betalen?

    Er zijn drie manieren om uw bestelling te betalen:

    • iDEAL Bij betaling van uw aankoop selecteert u uw bank en voert u de betaling uit via internetbankieren. De betaling gaat eenvoudig en snel en uw order kan direct door ons worden verwerkt.
    • Vooruitbetaling via bank Nadat uw bestelling bij ons is ontvangen, ontvangt u van ons de factuur via het opgegeven e-mail adres. Na betaling van de factuur wordt uw bestelling verwerkt en verzonden.
    • Contante betaling bij afhalen Na ontvangst van uw bestelling wordt deze bij ons verwerkt. Als de bestelling klaar ligt ontvangt u van ons bericht op het opgegeven e-mail adres. U kunt uw bestelling bij ons afhalen (ma. t/m vr. van 8.00-17.00 u.) en deze contant betalen (geen pin aanwezig). Het afhaaladres is: Kooiweg 2, 8371 TG Scheerwolde
  • 5. Hoe gaat de Verzending?

    Als uw bestelling is betaald en verwerkt wordt deze door ons verzonden. U ontvangt een e-mail bericht als wij de bestelling versturen. U kunt dan via de door ons aangeleverde Track & Trace code uw pakket volgen bij TNT Post. De verzend- en afhandelingskosten bedragen € 6,50 per bestelling.

  • 6. Waar kan ik mijn verzending naar toe sturen?

    De Bestelling wordt bij u thuis of op uw werk afgeleverd, tenzij u een ander afleveradres heeft opgegeven.

    Een ander verzendadres, kunt u heel gemakkelijk aangeven tijdens het bestelprocces.

  • 7. Hoe lang duurt het voor mijn verzending wordt verzonden?

    Als de bestelde rozen op voorraad zijn, dan zal de bestelling de eerst volgende werkdag worden verzonden.

    Wij streven er naar uw bestelling binnen 5 werkdagen te verwerken.

  • 8. De roos die ik wil bestellen is niet op voorraad, wat nu?

    Als een roos die u wilt, niet op voorraad is, kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Wij zullen dan voor u de roos bestellen.

    Voor de definitieve bevestiging van uw bestelling, zullen wij de leverdatum aan u doorgeven.

    Hierna kunt u zelf beslissen of de bestelling nog wenst te plaatsen.

  • 9. Ik wil bestellen, maar wil graag volgende week pas de levering ontvangen, kan dat?

    U kunt uiteraard de bestelling volgende week geleverd krijgen.

    Geef tijdens het bestelprocces aan, wanneer u de levering graag zou ontvangen.

PositiveSSL tl trans